söndag 5 oktober 2008

FULLT UPP !

Idag har det varit fullt upp, det började med att jag klev upp kring 6. Nicklas till jobbet kring 7, efter att han gått så började jag med att göra köttbullar. Sen skalade jag potatis och så fick dom koka. När allt va klart så tvättade jag håret, sen va det bara att fara iväg till Grundsundavallen. Fixade i ordning frukten och drickbart som konfirmanderna skulle ha. Va på Gudstjänsten, efter den så va det ju inskrivning för konfirmanderna. Sen så skulle ju allt städas undan och diskas, och diskmaskinen funkade ju inte så det blev handdisk. Så for jag hem för att få i mig lite mat, alltså köttbullarna och potatisen som jag gjorde i morse. Köttbullarna blev riktig goda, hade kryddat dom bra. Tog det lugnt en liten stund, sen iväg till Ica och handlade lite mjölk och fil som alltid är slut. Sen till Kyrkans Hus för genomgång inför konfirmandlägret på fredag som är på Ålidberget. Och då jag for hem va klockan kvart över sex, så det va tur att man for in på Ica innan.

1 kommentar:

Marie sa...

Ja nog var det fullt upp alltid!!! Alltså mamma VEM orkar göra egna köttbullar så tidigt på en söndagmnorgon???? Du är allt bra tokig du ;)
Kram kram!