torsdag 16 juli 2009

Scrappat roliga kort !






Har scrappat en del, gjorde två helt olika kort till två speciella personer. Man vill ju att det ska bli extra fint då, så man ställer höga krav på en själv att få till det där lilla extra. Ja, jag tycker att det blev rätt så bra men som alltid så kunde det ha blivit lite "bättre". Det är ju så att man är ju själv den störste kritikern. Dom tre översta var det första kortet till systera min, sen dom andra två är fram och baksida som ska in i ett album till en väldigt snäll person. Papperet från Panduro va väldigt fint med alla blommor som jag målade lite och fixade till lite extra som passade henne perfekt tycker jag. Och dom flesta blommorna kommer från min syster som fixar så bra.
Nä nu ska ja fortsätta med att få det snyggt på diskbänken, har bytt fläktfilter i dag och det behövdes verkligen. Inte är det det roligaste, fett och dant var det. Jag tycker att filtren är lite för tunna dom kunde ju gjort dom lite tjockare, men det är väl nån som ska tjäna pengar på det oxå !!

Inga kommentarer: