fredag 22 maj 2009

Bullbak och scrappad tavla !!





Gjorde en scrappad tavla för några dar sen, tycker själv att den blev ganska gullig. Sen har jag bakat bullar både igår och idag, jag hade ju ingen mandelmassa i gårdagens bullar. Så idag for jag och köpte så det blev "rätt" bullar idag. Det är väl kanske för att jag gillar ju mandelmassa (den med tre längder är från dagens bak)väldigt mycket. Lille Max va här igår till idag, och det gick bara bra. Han gillar ju att krypa i trappen, men det tycker ju inte en annan är det roligaste. Man vill ju inte att han ska ramla ner, för upp kommer man. Men ner brukar ju alltid vara svårare. Sen så gick han ju ett par steg här i går medans Marie va här så det missade hon inte. Nä nu ska jag göra i ordning en tjockpannkaksrulle( med köttfärs i och riven ost på), och lite sallad till..... Det blev riktigt gott, känns att det är ett bra tag sen vi åt den här maten.

Inga kommentarer: