torsdag 25 juni 2009

Soligt och varmt = skönt !



Känner mej lite lat idag, har suttit ute och lapat lite sol. Jag sitter ju aldrig länge, har aldrig varit nån som måste sola så fort solen är framme. Jag brukar ju bli brun av att bara hänga tvätt och sitta på bron och dricka te (och jag har en stor mugg, som jag fått av Marie). Håller på att pyssla med några kort till ett födelsedagsbarn och en specialgrej. Fick ett nytt scrapbooking-paket idag och det va lite mer grejer denna gång, lite roliga papper och blommor va oxå med.
Nu så blommar mina liljekonvaljer, dom är inte många men jag är glad för dom som finns. Syrenblommorna knäppte jag då vi gick kvällsdiscen, jag skulle ju vilja ha den jättemörka sorten (mörk vinröd kan man väl kanske säga). Nä nu ska jag slänga in en tvätt (igen) och ta mej en kopp te.

Inga kommentarer: