måndag 2 januari 2012

2012 !!

Ja då ska ja försöka skriva lite här då...har som sagt var varit lite slö...fast jag gillar ju att skriva men har ändå inte kommit mig för !!

Jaja vi får se hur detta går.

Jul och Nyårshelgerna försvann lugnt och städat...tycker att det är nog den första på länge som jag inte känt mig så där väldigt stressad. Som när alla va hemma så hade ja koll på tiden för en gångs skull så när dom kom så va allt klartt !!

Hade närkontakt med bildörren i går så jag fick mig ett jack och bula i pannan...så det kan gå !!!

3 kommentarer:

guni.gru sa...

God fortsättning ! Om du visste vad jag tycker om den bilden på katten och hunden. Katten ser så mjuk ut är den det i verkliga livet också? Må på gott nu, kramiz Gunilla.

Margaretha sa...

Joo den är såå mjuk som han ser ut fast nu börjar han bli tovig "igen" av vinterpälsen !!!

Lill-Ingrid sa...

Tack för titten och välkommen åter!
Förstår att du gillar hundar och katter. Vi har en bortskämd katt. Hennes mamma dog när ungarna var tre dagar så de blev handmatade och en av dem behöll vi och fick namnet Alicia. Alicia är nu snart 14 år.
Våra barn är utspridda över året. De är födda i januari, mars och juli.:)
Ha det bra!
Ingrid