söndag 29 maj 2011

Mors dag !!




Ja då har denna helg sprungit iväg oxå...först så for vi på lördagen med barngrupperna till Leos Lekland i Umeå !! Och det va smockfullt på bussen...sen full rulle på barnen dom timmar vi var där uppe. Jag fiskade upp ett gossedjur och sen gick jag runt ganska så mycke för att se så alla hade kul, några skrapa sig och nån krocka när dom åkte ner för den stora rutschbanan men annars gick det så bra och dom skötte sig. Felix och Tilde tyckte att det va kul. Sen när vi kom hem va det bara till att hämta packning plus Dennis för konfirmandläger på vallen...ja kom ju från Umeå kring halv 4 och lägret startade 16.00...såå vi hade inte mycke att spela på men vi han till och med att handla lite på Ica . Ja sen flöt lägret på med genomgång av den redovisning som ska visas på konfirmand-dagen, hamburger-grillning, dolda rum och film sen sova..jaja det tog ju en stund innan det blev tyst. Och jag sov lite knöligt för ja hade så ont i mina axlar..och att sova på golvet gjorde ju inte saken bättre. Så idag va det frukost, packa ihop sen gudstjänst och föräldrasamling efteråt med fika. Så sen när ja kom hem har jag bara latat mej och känt mej slö...lär nog somna gott i kväll.

Inga kommentarer: