måndag 2 maj 2011

Slut på lov !!!




Ja då är vi tillbaka i skoltiderna igen !! Lovet bara försvann...han fara till stan 2 gånger!! det är ovanligt för att vara jag. Promenixat lite och lyssnat på en vuxensagoberättare på Kyrkans Hus. Jobbat en dag på Caféet på Kyrkans Hus. Kollat på när man och son kastat discgolf.......i år så blir det ju inget kastande för mig för jag har ju råkat ut för frusen axel x 2...(båda mina axlar..mer i den ena) !! Sen så har vi kollat in två brasor den ena på pingstkyrkan och den andra på vallen.
Idag så blir det till att fylla på förrådet i kylskåpet mm det är ganska så slut på det mesta !!!

1 kommentar:

Marie sa...

Ja sådär stor var inte brasan när jag cyklade förbi PK på hemväg från jobbet... brann fort!!!
Hoppas ni hittar nå gott att fylla upp matförrådet då!!!